Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Το στρες σκοτώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα των Φοιτητών Νομικής



"To στρες το όποιο συνδέεται με τη Νομική σχολή και την καθημερινότητα των νομικών επαγγελμάτων επιφέρει ένα τεράστιο τίμημα σε γνωστική ικανότητα"
Μία πρώτη αρχική σημείωση για τους Φοιτητές Νομικής με βάση προσφάτως δημοσιευμένο άρθρο στην ABΑ Journal είναι η ακόλουθη : "Αρουραίοι - πειραματόζωα που γυμνάζονται ασταμάτητα στον τροχό τους, παράγουν το διπλάσιο ποσοστό νέων, εγκεφαλικών κυττάρων, από τους αντίστοιχους που επιλέγουν καθιστική ζωή."
Αυτός λοιπόν είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο η άσκηση είναι απαραίτητη, σύμφωνα με την καθηγήτρια Νομικής του Πανεπιστήμιου του Ντένβερ, Debra Austin, η οποία σε μελέτη της [PDF] που δημοσιεύθηκε στο Loyola Law Review μεταξύ άλλων τονίζει:
"To στρες το όποιο συνδέεται με τη Νομική σχολή και την καθημερινότητα των νομικών επαγγελμάτων επιφέρει ένα τεράστιο τίμημα σε γνωστική ικανότητα. Το άγχος μπορεί να αποδυναμώσει ή να σκοτώσει τα κύτταρα του εγκεφάλου που απαιτούνται για τη γνώση."

Οι Νομικές Σχολές, σύμφωνα με την Austin, πρέπει να εξετάσουν τα προνόμια που παρέχονται από καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως όπως η Google. «Η έρευνα δείχνει ότι προνόμια όπως γυμναστήρια, προγράμματα ισορροπίας εργασίας / ζωής, μαθήματα διαχείρισης του στρες, εκπαίδευση γνώσης και συναίσθησης καθώς και μαθήματα καθοδήγησης διατροφής και προώθηση της διανοητικής υγείας, δημιουργούν ευχάριστους χώρους εργασίας και αποδοτικούς εργαζόμενους."
Η Austin συμβουλεύει τους φοιτητές Νομικής να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους ακολουθώντας καθημερινές πρακτικές που περιλαμβάνουν περισσότερη άσκηση, περισσότερο ύπνο και συμμετοχή σε ασκήσεις διαλογισμού." "Η αντικατάσταση λιγότερο υγιεινών δραστηριοτήτων, όπως η κατανάλωση αλκοόλ, τα video games και η τηλεόραση μπορεί να δώσει σε Φοιτητές Νομικής και Δικηγόρους το συγκριτικό πλεονέκτημα στην γνωστική τους απόδοση."
Σύμφωνα με την μελέτη οι Καθηγητές Νομικής θα πρέπει να αναλογιστούν και εκείνοι το ρόλο τους καθώς: "Καθηγητές που δεν κατανοούν τη νευροεπιστήμη (neuroscience) της γνωστικής ευεξίας (cognitive wellness) μπορεί ακούσια να μεταδώσουν τη δική τους απογοήτευση στις επιδόσεις των φοιτητών, εφόσον διεξάγουν μαθήματα κάτω από συνθήκες πίεσης ή εφαρμόζοντας κανόνες που δημιουργούν καταστάσεις έντονου άγχους για τους φοιτητές."


Πηγή: lawnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.